onsdag 28. januar 2009







Vi skulle legge ut tre bilder av smykker.



Minst 1 som man liker, og minst 1 man ikke liker.



Så jeg har funnet 2 jeg liker, og 1 jeg ikke liker.
Det første er ikke fint i det hele tatt. Det ser ut som ei smekke til småbarn, og fargene krasjer helt! Ikke nok med det er det laget med perler, det var lite attraktivt, og jeg ville gjort det meste for ikke å ha måtte gå med det... Noen gang!
Det andre synes jeg var utrolig søtt.
Det siste var stilig, orginalt og ett kjede jeg nå har utrolig lyst på det selv. Jeg liker at det ikke bare er et vanlig '<3' hjerte, men ett som ser ut som et ordentlig hjerte, som faktisk pumper blod.

Ingen kommentarer: