onsdag 28. januar 2009

P.T.F timer/Photoshop


I P.T.F timene har vi drevet med photoshop. Filter og tekst.
De første bildene er fra den såkalte "Ego-oppgaven" hvor vi skulle bruke forskjellige filtere til å redigere 2 bilder av oss selv.


Tekstene har vi brukt både vannrett og loddrett. Og 'mask tool', som gjør at man får en stilig effekt, som gjør at man kan få ett annet bilde inn i teksten, eller få teksten til å være bildet, men bare at det kommer "utover".

Ingen kommentarer: