skip to main
|
skip to sidebar
Kristine`s Skoleblogg
onsdag 28. januar 2009
*Det bildet som ikke kom med i forrige innlegg*
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Kristine!
Om meg
Kristine 1DHB
Kristine er meg, "meg" bor i skogen, og går på Bjørkelangen videregående skole, Design og håndverk er linja og første året... Er året xD
Vis hele profilen min
Andre bloggere
Charlotte B.
Ida Karoline
Ida Karoline`s privatblogg
Ingrid
Ingrid Marie
Isabell
Iselin
Joakim
Kim
Lotte Marì
Louise
Marita
Ruth Helene
Selma
Siri Linn
Susanne
Torunn
Vanessa
Veronika
Bloggarkiv
▼
2009
(4)
▼
januar
(4)
Vi skulle
*Det bildet som ikke kom med i forrige innlegg*
P.T.F timer/Photoshop
REFLEKSJONSNOTAT
►
2008
(3)
►
november
(1)
►
september
(2)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar