Yey. Haha, positivt innlegg x)
Veldig fint bilde av de to i vinduet:) Nå har du fått lagt inn det som skulle legges inn. Du bør si litt mer om de smykkene du har lagt inn, bruk fagord.
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Yey.
Haha, positivt innlegg x)
Veldig fint bilde av de to i vinduet:) Nå har du fått lagt inn det som skulle legges inn. Du bør si litt mer om de smykkene du har lagt inn, bruk fagord.
Legg inn en kommentar