fredag 26. september 2008

I produksjons timen til Ingrid...

Hehe. Dette er da Ruth Helene og Ida Karoline som leker modeller som "poserer" i vinduskarmen i en av produksjons timene, mens vi andre skulle tegne de negative/positive konturene(?) av dem. Det var altså meningen at vi skulle være i vinduet, selv om Joakim kom inn og misforsto bittelitt :P Så det ble noen "vi har faktisk pulter til å sitte på! Så gå bort fra vinduet" osv xD Det var utrolig gøy, og morsomt...!
Bildet er skjeivt og gjør det til at Ruth og Ida ser utrolig spreke og akrobatiske ut... MEN jeg kan love deg er det,...Det kommer ikke til å skje... Noen gang... Tror jeg...!
Men i allefall tenkte dette var ganske "skole relatert", så la det ut her..!

Ingen kommentarer: