tirsdag 4. november 2008

Ettpunkts perspektiv.

Vi driver og jobber med ettpunkts perspektiv i kvalitet og dokumentasjon.
I dag har vi jobbet med det i paint.
"H" og "øyet" i eksempelet har begge samme betydning, og med dem så mener vi at det er horisontlinjen, og "FP" står for forsvinnings punktet.

Ingen kommentarer: