fredag 26. september 2008

Joda, da har skolebloggen starta...

2 kommentarer:

Ida Karoline 1DHB sa...

Yey.
Haha, positivt innlegg x)

Joakim Bergersen sa...

Veldig fint bilde av de to i vinduet:) Nå har du fått lagt inn det som skulle legges inn. Du bør si litt mer om de smykkene du har lagt inn, bruk fagord.